Tuesday 28 June 2011

[K.A.P]

[k].[a].[p]

kerja asyik postpone!

huh!
 lecturer dah  bagi tugasan
due date lagi sebulan
aku masih bermalas malasan
buat x tahu buat x heran
dalam kuliah asek duk makan
dalam bilik berborak sakan
habis maen game, movie plak aku layan
x cukup korea, hindi pun jalan
nak buat asaimen xde kesungguhan
konon2 online nak cari bahan
buka ym konon nak diskus dgn kawan2
alih2, fesbuk menjadi tumpuan
bile dah mengantuk aku x tahan
x nak minum nescafe konon jage kesihatan
sampai mase aku ke bulan
siap boleh mimpi pegi kayangan
bangun pagi teruskan kehidupan
sedar x sedar dah hampir sebulan
asaimen x siap aku mula x keruan
cepat2 cari kengkawan
aku edit kiri dan kanan
aku copy belakang dan depan
aku tukar nama, dan nombor kad pengenalan
aku ubah la saiz dan tulisan
ah! lecturer bukan perasan
lecturer kate test minggu depan
aku dah stat nak kena sawan
final exam pulak hujung bulan
dah naek biru muka, kaki dan tangan
duduk mengenang naseb badan
masuk dewan penuh keyakinan
jawab je lah semua soalan
kalau x tahu aku kosongkan
sambil2 tinggal pesanan
"doktor, soalan ni xde dlm silibus kan?"
cuti semester pg jalan2
konon2 nak hilangkan tekanan
"result dah keluar!" kate kawan2
yg dapat dekan mesti bertepuk tangan
result aku pulak cukup2 makan
nak cakap pon segan
yg penting blh naek ke sem depan
duit pinjaman masih berjalan
kire ok la tu kan???
*sekian*


[don't try this at home!!!]





No comments:

Post a Comment