Friday 24 June 2011

dan perjalanan pon bermula...

hoho...assalamualaikum dan slm sejahtera.
ngeh3x...maka tercipta lah sebuah belog menambah kan lagi bilangan belog2 yg dah sedia ada kt muke bumi ni.
saja suka suki mengisi lapang sbg penganggur terhormat.
tapi awas!!
bahase yg diguna kan x sesuai utk calon2 spm seluruh malaysia mahu pon calon2 dr timur leste.
ini bukan belog pertama yg aku create.
due tige tahun lepas pon aku dh create belog.
tapi bukan aku punye.
akak aku yg punye.
kih3x...
aku suke mengarut bukan mencarut ok!
bab mengarut bg kat aku.
ok..
*sekian*

4 comments:

  1. Waalaikumussalam...

    Masuk la...




    Pintu x kunci...




    Una ker tu? (kertu?)


    kYun dah polow Una..





    polow kYun pulok!





    Yg Benar,

    Yun La La @ Awek Lee MinHo

    ReplyDelete