Friday 24 June 2011

hijau a.k.a green

aku nak cite psl wane yg aku suke. HIJAU. hijau a.k.a green.
aku stat minat wane ni since form 4. xtau cam mane buleh jatuh cinte ngan wane ni.
kire mmg minat habes la. maka aku pon terpanggil menulis tentang wane nih.
stat dari saat tuh, semua barang2 aku wane hijau. kih3.. sejadah, pensel picit a.k.a pensel tekan, (aku xtau korg panggil pensel hape), selipar toilet, baju, bekas pensel, file, beg, cadar, bekas letak pen, penyangkut baju, penyepit baju...bla..bla...bla..bla...semua hijau...
member aku kat matrik dulu panggil aku "budak ijau"
sampai skng pon aku masih minat wane ni. mase aku form 5 dulu, aku ade pegi 1 kursus.
dari kursus tuh aku tau ciri2 org yg minat wane hijau.
jum kite tgk!!!

  • seorang yg cekap, bersifat ingin tahu, logik, berfalsafah, dan berprinsip
  • bersifat kompleks, berpengetahuan luas, tenang, 
  • mempunyai kemahiran diplomatik yg tinggi
  • seorang yg pengemas
  • suke kpd cerite2 dokumentari, suke mengkaji, pemikiran yg matang
  • suke kpd subjek yg merangsang minda...contohnye sains dan math
  • formal (yg ini aku pon x paham sgt)
so..skng korang tau knp blog aku wane hijau kan???? kih3...
*sekian*

No comments:

Post a Comment