Tuesday 28 June 2011

what a day!!!

fuh!
arini first day aku belajar drive. xde ar susah sgt.
biase2 jek. *ayat back up diri sendiri*
padahal nye tegak2 tengkuk!!
rase tertekan. rase nye  kalo belajo math lagi senang kot. cewah!!
dah abih belajo bulih ar cakap kan...
haha...

talk is cheap!

tapi ape2 hal pon, tu experience.
enjoy!!!
orang kate kalo kite x belajo, sampai bile 
pon kite xtau tentang sesuatu perkara.
betul tak???

maka...

langgar taik lembu *cis!! berak merate!*
langgar lubang *jalan x cukup tar agaknye!*
nyaris2 nak langgar orang *bahaye nih! ha3*
keta pusing kiri kanan *gelong*
berpeluh2 mcm lari seratus meter kat padang sekolah *maraton*
salah tekan minyak *aku tekan clutch*
salah tekan clutch *aku tekan minyak*
itu semua adalah

PENGALAMAN

x sempat la plak nak snap gambau2 jalan tuh..
hahahaha...
aku jek tau mcm mane adventure nye jalan tuh!
demi untuk mendapatkan benda alah yg org panggil 
[LESEN]

aku pasrah!!!!
*sambil mematahkan leher ayam jiran aku yg x berdosa*
*sambil makan biskut mayat cicah air kelapa*


aku tau...alien nak amik lesen UFO pon susah
berbagai2 halangan terpaksa die lalui
dgn taik bintang nye
dgn asteroid nye
dgn planet2 laen nye
kapal NASA nye

tengok...alien pon same ngan aku
padahal aku manusie!
*sekian*

6 comments:

  1. uittt.. mu ambik lesen ke..? bljr kt mano..?

    ReplyDelete
  2. salam..
    dont worried
    anak Jengka mesti pass punya
    jangan buat malu wehhh..
    lembu tu kita tangkap
    buat korban raya korban
    nanti..la la la

    ReplyDelete
  3. mus ~ ngan org bp..
    abg zul~ wakakkaa....seksa weh...

    ReplyDelete
  4. owhhh.. pasni boleh la bwak aku g jejalan ye... aku belanja kfc (if ade duit la)... hohohohoh..

    ReplyDelete
  5. relak Una bila da reti sok sok jgn pulok gileerrrr ke stereng yerkkk... Syabas kerana berani Tahniah kerana mencuba Chayukkk..Chayukk kata Koreanya..hehe

    ReplyDelete
  6. haha...kak jeck...una maen bawak je....

    ReplyDelete