Friday 1 July 2011

:: fesbukmania ::

demam fesbuk!
*tapi aku rase skng nih x demam sgt kot...*
aku stat ade fesbuk pon tahun 2010
wah!! siap ingat tarikh lagi tuh...
*malas la nk tulis sini*
tangkap gambo *upload kat fesbuk*
bengang ngan awek * kuar status kat fesbuk*
marah pakwe *maki2 kt fesbuk*
cari pasal *pon kat fesbuk*
semua benda la kat fesbuk
jumpe kawan lame kat fesbuk, jumpe awek baru kt fesbuk
ngeh3x...
ade baek dan buruk nye benda alah ni
*org yg menulis ni pon online ari2 kt fesbuk*

yg aku rase baek nye:

~ memudahkan komunikasi
~ maklumat cepat tersebar
~ eratkan hubungan
~ boleh jumpe kawan lame
~ boleh jejak kasih sedare mare *jejak kekasih pn boley*
~ tmpt promote blog *hehehe*
~ medan jual barang


tapi yg x best nye:
~ boleh pecah belahkan hubungan sedia ade *sendiri pikir la!*
~ ade benda2 negatif gak yg tersebar *gmbr la*
~ khabar angin mudah sgt merebak
~ tmpt cari pasal a.k.a bergaduh

moralnye:

kite sebagai manusia, sebaik2 ciptaan yg dikurniakan akal
boleh pikir dan pilih la...
mane yg baek
mane yg buruk

aku x nak tulis byk2
sbb aku pon ade fesbuk 
ari2 online kat fesbuk
*hehehehe*

[entry xde modal xde idea
idea aku xdtg
hilang pg mane entah
pg angkase lepas barangkali]





2 comments:

  1. Salam Una..hehe baru nk post entri ni tapi tak pe la kita share kt sini jer la... memnag ader baik n buruknya fb ni (sampai yg bercerai berai pun ade...) mak mertua masuk campur punnnnnnn ada apa apa pun kita gunakanlah perkhidmatan yg ada ni sebaik yg mungkin

    ReplyDelete
  2. tu la kak jeck...kadang2 takut jugak mendengar nye

    ReplyDelete