Monday 27 June 2011

kalau rabun...

rabun! rabun! rabun! 
hoh! kalo tau rabun, pakai la spek mate. kan? cite ngeri yg berlaku semasa aku nak blk ghumah dr matrik.
aku sampai2 kat bus stand a.k.a perhentian bas, aku berhasrat bersemangat nak pg toilet.
masuk toilet awam sahih kena bayar kan? aku bayar la. bertindak mengikut arahan la katekan.
ha3..baek x aku? pas bayar,,,kaki aku terus la meneruskan perjalanan ke toilet tuh. aku nak cek dulu, mane satu toilet lelaki, mane satu toilet pompuan. aku kan x pakai spek time tuh.
saat aku nampak jer perkataan LELAKI...saat tuh jugak pakcik yg jage kaunter tuh jerit kat aku.

"adik! adik!, tu toilet lelaki....toilet pompuan belah sini"

suare pakcik tu sgt terang, jelas dan nyata,
maka semua makhluk2 kat stesen bas tu aku rase dengo sore die.
hoh????? 
aku paling belakang, ke arah pakcik tuh. die selamber wawa je senyum kat aku. 
cis!!!!
dah ler kejadian tuh berlaku ari jumaat.
sendiri mau ingat la kalo ari sabtu ahad cuti.
dah tentu2 ari jumaat ramai orang kat stesen bas.
org2 kat stesen bas tu semua sengih2 pandang aku atas bawah.
cisss sungguh...
aku buat xtau, masuk toilet. 
malu weh!!!

moralnye disini : 
pakai lah spek mate kalo rase mate tu x berape nmpk.

tapi :
aku x puas ati weh.
sbb tulisan tu kecik sgt.
lain kali buat la besau2 sket.
kan aku dah malu.
huh!
hehehe...
*sekian*



5 comments:

  1. salam..
    ha ha..tau tak pe
    :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...lain kali pakai spek beso2 okay..???wee..=)

    ReplyDelete
  3. pakai spek rimas yer dok..
    pakai lens pun rimas gak..
    bior jek la rabun..nt p mane2 bwk
    pekenamatuuu...mikroskop..
    haa..bwk menatang tu gi memane..

    ReplyDelete
  4. Assalam...

    Lain kali cakap 'saya nak check tandas bersih ke x ' hehe..

    ReplyDelete
  5. huahaha....aku gak yg kena.

    ReplyDelete