Friday 21 June 2013

This Is Jumaat

salam...
ini hari jumaat...xde tuisyen ini malam...
aku pun menggembirakan diri menonton tv, menghadap fb, meng'apdet blog'
hihihi...gumbira betol hidup ini...
jumaat kot...semua orang suka...

aku still ingat time aku study kat terengganu dulu...
terengganu cuti jumaat and sabtu..
so, mase mula2 sampai agak pelik..
tapi dah lama2 aku boleh terima la...
xde apa yg berbeza pun...
cuma bila cuti hari jumaat...
kaum2 adam mmg xde alasan la x pg semayang jumaat kan?
wakakakaka...

then lagi satu...aku duduk hostel...
bila waktu2 tgh hari tu nmpk ramai la jejaka2 berbaju melayu nak pg masjid...
waahhh  !!!! *gedik di situ*
mmg sejuk la mata memandang nox...hahaha
kalao perempuan pakai baju kurung x heran sgt...
lelaki pakai baju melayu seminggu sekali jer...hikhik...
tapi tu semua sekadar kenangan la...

jumaat penghulu segala hari
semoga kita memperbanyakkan zikir kpd Allah 
dan selawat ke atas nabi Muhammad S.A.W
moga2 di beri kesempatan bertemu ramadhan akan dtg...
adios~

No comments:

Post a Comment