Sunday 23 June 2013

Spaghetti...lai...lai...lai...


hohoho...weekend...is jerebu...
aku kuar pagi tadi,,kul 10 dah time tu...wah....kabus mcm pkl 7 jer...
anyway, bukan nk cite pasal jerebu,,nak bagitau psl gambar di atas...

spageti tu mknn feveret aku...
ni first time try buat sendiri, sblm2 ni akak yg buat...
aku buat lain sket...
kali ni aku aku guna chicken,,biasa akak aku guna daging kisar...
sos dia pun aku guna sos pasta cendawan instead of yg asli punya...
tapi aku buat pedas sket...

aku boleh mkn spageti ni 4 pinggan !
tpi utk arini bru sepinggan la 
pasal sibuk dgn anak2 buah aku...

and one more thing, aku buat kek chocolate moist jugak arini
tapi aku sendiri x puas ati...
ahahaha,,,
sendiri paham maa,,,
kek chocolate moist agak susah bg aku berbanding kek biasa...
next time aku buat kek biasa pulak...
atas permintaan akak aku..
xde ape dah kot nk merepek...zzzz

adios

No comments:

Post a Comment