Thursday 3 October 2013

Satu Cerita Tentang Dia...

salam...nampak gaya nya dah sebulan x update blog...
dan malam ini punya sesuatu untuk ditulis....
berkisar tentang seorang kawan,,,
kawan aku jumpa ketika menuntut ilmu,,,
seorang kawan yg aku anggap terbaik,,,
sempoi,,,otai,,,semua gelaran la boleh bagi kat dia,,,
seorang pendengar setia,,,
kawan yg boleh ajak melepak,,buang masa,,kawan stady pun dia juga,,,
selalu jugak aku meluah rasa pada dia,,,
tadi aku spend time call dia...dah lama x bersua,,,
faktor jarak,,,masa,,, kerja...
itu yg pisahkan kitorg,,,tapi mlm ini punya cerita sangat nice...
dari dulu aku respek dia,,aku tau cerita tentang dia,,,
walaupun x semua,,,tapi kami agak rapat jugak...
serius aku bangga dgn dia...
ya allah, semoga engkau permudahkan urusannya !

pesanan utk kawan aku yg sorg ni :
pertama sekali aku bersyukur pada tuhan sbb kurniakan seorang kawan
mcm dia... seorang yg selalu memberi inspirasi...seorang kawan yg selalu tahu tentang
jatuh bangun aku...tentang suka duka aku...
terima kasih sebab selalu pinjamkan telingamu untukku
moga segala urusanmu dipermudahkan oleh yg satu...
cerita malam ini yg buat aku gembira...
hampir2 aku menitiskan air mata dalam tawa..sebab terlalu gembira

this entry is special dedicated to you bro !

1 comment: