Saturday 3 March 2012

Entry March

salam sejahtera...salam 1 malaysia...hehee
pejam celik...pejam celik...dah masuk bulan mac pun...
diam x diam dah lame jugak aku x jenguk blog aku...
dah lame jugak aku x spend mase utk blogwalking...
maka, arini aku tarik nafas panjang2,
duduk diam2 utk spend mase kt blog ni...
sempat terjah blog2 kwn2 yg laen...
sesungguhnya aku masih disini
masih mencari2 arah, mencari lorong yg betul utk aku kekalkan kedudukan aku
betapa ujian2 yg dtg melanda dlm hidup aku
sememangnya ditakdirkan oleh tuhan
tuhan menduga lagi
tapi tak diturunkan ujian tanpa hikmah dan pengajaran
itu yg aku pegang dan simpan kuat2 dlm hati aku
aku hanya mampu berdoa 
berdoa dr jauh
aku tahu
tuhan maha mendengar
bila aku terus berdoa,
sedikit demi sedikit aku rasa tenang
ya...
kembalilah kepada tuhan sebelum kita dikembalikan
terima kasih ya Allah kerana sentiasa ada bersama aku
aku xkan melupakanMu ya Allah
biar aku kekal derita andai derita boleh membawa aku
dekat denganMu
biar aku kekal derita andai dengannya aku dpt merasa kemanisan 
mengingatiMu
~sekian~

No comments:

Post a Comment