Tuesday 4 October 2011

SUATU MASA *02102011*



ALHAMDULILLAH....
tu je la kot word yg dpt aku ungkap
bila aku selamat bergraduat (ayat x tahan!)
pd 2 okt 2011 bebaru nih
time kasih kpd semua yg mendoakan
terutama pd keluarga lah...
mak yg dah abes byk duit utk aku,
abg2 ngan akak2 jugak yg support dr segi mental
dan material
xtau bila dan bagaimana mahu
membalas semua jasa mereka...
pada kwn2 yg sama2 berjuang utk mendapatkan
segulung ijazah jugak aku ucapkan terima kasih dan tahniah ...
mengalir jugak air mata aku
bila dgr koir UMT bwk satu lagu yg bg aku
sangat2 menyentuh jiwa...
aku suddenly teringat arwah ayah aku yg dah pergi 7 thn dulu
ketika aku hanya berusia 15 thn
aku mmg redha atas pemergian tu tp
sbg manusia biasa
aku mmg x dpt sembunyikan rasa sedih pada hari konvo tuh...



6 comments:

  1. salam..
    tahniah..berkat usaha
    selama ini..selamat
    menempuh alam pekerjaan
    selepas ini..

    ReplyDelete
  2. bukan org blakang hang dok buat bising ka msa dlm dewan konvo??

    ReplyDelete
  3. tahniah kak una!!!!!!!!!
    sedih jep xdpt nak jumpe..
    amik gambo ngan kak una..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...after almost two years,,thanks for the comment...and u, goodluck in your master

      Delete